субота, 25 січня 2014 р.

Модуль 11

 Ось і все! Навчання завершено! Яким воно було для мене і що мені воно дало? Одна з моїх колег під час тренінгу висловилася так: "Якщо на світі є пекло - то воно в цьому класі!". Звичайно, було дуже важко. Було почуто багато нового, незвичного, нетрадиційного в методичному плані з одного боку і в використанні сучасних інформаційно-комунікаційних  технологій - з іншого. Звичайно, для мене було новим навчання, що базується на використанні методу навчальних проектів. Я раніше і гадки не мала про такі поняття, як "формуюче оцінювання", таблиця "ЗХД", "фасилітація", "рефлексія" та інше. Я не знала, які навички та вміння повинен формувати в своїх учнях УЧИТЕЛЬ ХХІ століття, що таке "навчання, яке базується на навчальних потребах учнів", навчання, під час якого учитель не є центральною фігурою. Я пересвідчилася в надзвичайній корисності використання сучасних інтернет-технологій, зокрема Веб-2,0. Для мене було новим створення і ведення блога, wiki-сторінки, електорнного диска на Googl для збереження файлів, створення закладок на сайти та багато іншого. Звичайно, засвоювати все нове завжди було важко, але тепер почуваєш себе більш впевненою в сучасному інформаційному просторі, педагогіці, дійсно володієш "навичками мислення високого рівня".

Немає коментарів:

Дописати коментар